Tuesday, May 22, 2007

First Aider Training Part 2.

Sabtu minggu lepas ada First Aider Training II.
.
Seisi lepas punaku ada join juga..terima kasih kepada Ms. Zalina (Safetyand Health Officer) yang bagi aku peluang joining training ni.Well, banyak benda yang aku dapat dari training ni. Aku dah belajar cara buat CPR, basic cara merawat luka dan lain2 lagi.Trainer yang diambil merupakan trainer yang berpengalamandalam bidang ni. Kira dalam masa yang sama mereka juga memberikonsultan kepada kitorang. Dulu masa sekolah, aku tak berpeluangnak join Persatuan Bulan Sabit Merah. Tapi aku suka melibatkan diri dalam kegiatan masyarakat. Dalam masa yang sama, aku pun nak berkhidmat untuk tujuan sosial masyarakat. Sekarang ni,aku dah bleh bantu orang2 yang selalu pengsan kat kilang...hehehhe..tak ada la...at least, aku dah tau cara nak menghadapi keadaan seperti orang pengsan ke, orang eksiden (kecil), dan macam2 lagi la..Member yang joining training pun memang best2 belaka. Dan dalam masa yang sama, aku mendapat kawan baru.



@zalina : 1, 2, 3, ....fuh penat seh!

@fazli: ok ke? ok ke? [HAHAHA]

@ tekun.


@ 1, 2, 3 fuhhhh!

@Ms. Lim [ aku yang buat ikatan kecil tu, cantikkan? seni!






@Mr.Goh & Ms. Linda : dibantu oleh Mr. Maniam
@ Fitri sempat buat interframe lagiks



@ candid @



@ reramai.. macam biasa ar..aku tak ada...jadi tukang poto-poto



0 comments: